Урош Спасић, II-2 разред, ОШ „Бора Станковић“ Каравуково, Србија
Учитељица: Данијела Стаменковић
Урош Спасић, ученик 2-1 одељења ОШ “Бора Станковић“ у Каравукову је један од оних ученика који у школу долази радо, свестан да је то место где се стичу знање и добри пријатељи.
Урош је дошао у први разред са већ добро савладаном техником читања. У разговору са мајком, сазнала сам да нико није утицао на то. Научио је да чита сам, само зато што нико није од укућана стигао да му посвети толико пажње колико је њему требало, а посебно да му читају све што је он желео. Зато је Урош научио сам да чита. Осим читања знао је и да сабира и одузима до двадесет. Какво је то олакшање и одушевљење када имате на почетку првог разреда једног оваквог ученика. Временом, пошто је све више и лакше савладавао садржаје из математике, за њега је морала да се пише посебна припрема и ради посебан материјал за рад на часу. Редовна настава и садржаји на часу њему су ускоро постали прелаки и завршавао их је у трену. Са математиком је на ТИ. Уме да објасни своје размишљање и сам поступак рада. Образлаже зашто је нешто тако урадио, на којим се принципима и правилима тај поступак рада заснива. Све што ради ради без устезања и са великом лакоћом. На такмичењу Мислиша освојио је максималан број бодова и стекао право на републички ниво такмичења који на жалост није одржан ни ове ни прошле године.
Урош радо помаже својим вршњацима када имају потребу за додатном вежбом. Воли викендом да их посећује и да са њима вежба математику. Они га радо позивају. Урош често преузима на себе обавезу да слабијим ученицима или онима који изостају са наставе прослеђује домаће задатке и препричава учене садржаје. У одељењу га сви воле. Радују се његовим резултатима.
Урош је једно насмејано, неоптерећено дете које ужива у раду, свестан онога шта може и како да то за себе најбоље искористи. Кад порасте волео би да буде професор математике. Ја искрено верујем у њега и остварење његових жеља.