ЛитерарноСтваралаштво

Лејла Шарић – Неоправдано изостајање са наставе

Неоправдано изостајање са наставе

 

У данашње вријеме све је већа појава изостајања ученика са редовне наставе. Неоправдано изостајање има јако велике посљедице. Неоправдано изостајање је и самим тиме намјерно изостајање. У њега убрајамо изостајање када нисмо научили одређену лекцију, или када уопште имамо неки предмет за којег нисмо расположени да из њега учимо нове лекције.

Ученици када не дођу у школу, мисле да су нешто постигли, међутим, они сами себи шкоде, јер губе доста битних лекција које ће им у будућности сигурно бити потребне. Ако ученик изостане са наставе због једног предмета, он у цјелости губи пет лекција из других предмета, а Закон каже да се пропуштено градиво мора знати. Тешко га је разумјети без нечије помоћи.

Намјерним изостајањем са наставе улазимо у очи и наставницима и другим ученицима. Ако често изостајемо, онда се морамо посавјетовати или разговарати са неком стручном и старијом особом од нас. Не узимајући у обзир је ли ученик који изостаје одличан или са мањим успјехом, он је онај који губи.

Једна од тврдњи каже да се изостајањем може покварити успјех и пролазна оцјена, зато не умишљајте и долазите редовно на наставу јер сте и уписани у школу као редован ученик. Ако прекасно схватите посљедице изостајања са наставе, нећете се моћи суочити с њима када се нађете у тој ситуацији.

 

Лејла Шарић, IX разред, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина
Марица Ферхатбеговић, руководилац литерарне секције

Comment here

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com