ЛиковноСтваралаштво

Мој летњи распуст у стрипу

Кад год се летњи распуст заврши,
школа своје руке рашири,
да пригрли драге ђаке
и нове и старе….

Ученици бившег трећег разреда у Баранди су одлучили да час српског језика учине од самог почетка четвртог разреда забавнијим и веселијим.
На основу теме у уводном делу часа – распуст, навели су веома занимљиве асоцијације, које су јасно показале зашто ђаци воле распуст: сладолед, сунце, море, лимунада, лубеница, игра, смех, радост, купање, сунчање, шетња, разбибрига, спавање, опуштање, дружење,…

У главном делу часа када им је речено да ће цртати стрип, присетили су се шта је то стрип и колико је забаван? Затим је договорено да ће пре цртања стрипа на тему „Мој летњи распуст“ морати да смисле план који би им помогао да укратко препричају све забавне доживљаје са распуста. Договорено је да се тај план састоји из четири реченице помоћу којих ће креирати четири слике за свој тематски стрип. Ученици су подељени у парове и за одређено време (осам минута у овом случају) су смишљали четири реченице. На крају су гласањем одабране оне које су најјасније приказивале распуст и летње активности:
1. Почео је распуст.
2. Игра и распуст.
3. Купање и распуст.
4. Одмарање и шетња.

На основу ових реченица ђаци су приступили креирању свог стрипа. Радили су индивидуално и били врло успешни у томе.
Током рада ученици нису били у прилици да погледају стрипове својих другова. Зато су један по један са изложбеног дела узимали стрип свог друга по сопственом избору и на глас га читали и коментарисали. Такође, након тога свако је могао да представи и свој стрип по жељи.
Дечији стрипови су затим постављени на одељењски пано, где ће стајати ту неко време а затим ће се од њих направити књижица и сместистити одељењску библиотеку са осталим дечијим књижицама, како би је користили даље по потреби.

Нада Кљајић, професор разредне наставе
ОШ „Д. Обрадовић“ Опово,
ИО „Олга Петров“ Баранда

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com