Вести

БУДИ KАО ПОЉСKО ЦВЕЋЕ – СЛАВИ СВЕ БОЈЕ, ОБЛИKЕ И РАЗЛИKЕ

Одељење I/4, ОШ „Бранко Миљковић“ Ниш, Србија
Учитељице: Сузана Вељковић и Лалица Станковић

У оквиру пројекта Образовање за права детета, као и тематског повезивања садржаја из различитих наставних предмета, у одељењу I/4 обележен је Међународни дан толеранције. Мото наших активности био је „БУДИ KАО ПОЉСKО ЦВЕЋЕ – СЛАВИ СВЕ БОЈЕ, ОБЛИKЕ И РАЗЛИKЕ“. Циљ свих реализованих активности био је развијање свести о толеранцији код ученика као и давање личног доприноса сваког ученика бољим односима у својој околини, јер поштовање и уважавање других је начин да и сами будемо бољи.

На часовима редовне наставе и ваннаставних активности, истакли смо значај толеранције са аспекта различитих наставних предмета:
ЧОС/Српски језик – Реализована је радионица под називом „Толеранција – шта је то?“ Ученици су причали своја искуства, активно су учествовали и изражавали свој лични однос и став према особи која је различита и према којој треба бити толерантан. На крају радионице уследило је издвајање речи које припадају скупу толерантног понашања. Активност је настављена и на часу слободних активности на коме су се малишани повезали мрежом другарства и везивањем кончића једни другима око зглоба на руци заветовали на уважавање и поштовање различитости.

Ликовна култура – Активност „Ланац лепих речи“ за ученике је била инспиративна јер су се трудили да добијену реч украсе орнаментиком. Свет око нас – Осећања и израда паноа „Дрво толеранције“. У оквиру предмета Музичка култура и Физичко и здравствено васпитање, ученици су припремили веома занимљиву кореографију на композицију „Kад се мале руке сложе“, плесали у паровима и балонима и певали песму уз пратњу ритмичких инструмената које су сами израдили.

Kроз радионице, игру, песму, плес и израду креативних радова славили смо уважавање и поштовање различитости, јер толеранција није да све мора да буде како смо замислили. Толеранција не значи да је све свима дозвољено, већ да сви имају иста права!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com